Diensten

Succesvol je doel nastreven

Huis

  • Begeleiding bij ontspullen
  • Actief opruimen en sorteren
  • Structuur en overzicht creëren

Administratie

  • Sorteren
  • Opzetten van overzichtelijk systeem
  • Efficiënt met je binnenkomende post omgaan

Verhuizen

  • Sorteren en inpakken
  • Checklist
  • Administratie
  • Uitpakken en inruimen

Werkwijze

In 4 stappen

Stap 1

Nadat je contact met mij opgenomen hebt en we een afspraak hebben ingepland, kom ik naar jou toe voor een kennismakingsgesprek. Op deze manier kan ik een goede inschatting maken van de situatie en kijken we of het klikt.

Stap 2

Het kennismakingsgesprek zal 1 tot 1,5 uur duren en is gratis. We bespreken je behoeften, wensen en uitdagingen. Ik zie de ruimte(n) graag die je onder handen wil nemen. Welke patronen zijn in de loop der tijd ingesleten en hoe kunnen we het voor jou aanpassen zodat het blijft werken. Op basis van dit gesprek ontvang je van mij een voorstel en offerte. Als je akkoord bent gaan we samen aan de slag om jouw huis, administratie en/of je verhuizing op orde te krijgen!

Stap 3

Stap voor stap werken we aan het plan. We vinden een werkwijze die bij jou past en blijft werken, dat vind ik erg belangrijk. Jij beslist zelf over je spullen. Ik ben er om je te ondersteunen en motiveren. Een werkafspraak duurt gemiddeld 3 uur. Wellicht is dat genoeg, anders maken we een vervolgafspraak.

Stap 4

Tijdens de afspraken maken we ook een plan voor de toekomst. Na enige tijd zal ik contact met je opnemen als je dat wenst. Ik hoor dan graag hoe het gaat. Als je nog behoefte hebt aan verdere ondersteuning of coaching dan kan dat via een vervolgafspraak. Of we vinden samen een andere manier!

Huis

We leven in een hectische tijd, met wellicht een drukke baan, gezin, sociale contacten, sporten en bijblijven op sociale media. Een plek waar je tot rust kan komen door alle prikkels die we continu ervaren, is dan erg belangrijk. Door een gebrek aan structuur en overdaad aan spullen kan het overzicht weg zijn. Dit kan ongemerkt stress opleveren. Flow in Organizing kan jou helpen de rust en het overzicht weer terug te krijgen en te behouden.

Administratie

Stapels post blijven ongeopend liggen of je hebt nog vele te archiveren documenten. Het overzicht is weg. Een overvolle agenda, lange to do lijsten. Eigenlijk wil je alles wel op orde krijgen maar hoe? En wanneer? In dat geval help ik met sorteren, weggooien en het opzetten van een overzichtelijk systeem dat werkt voor jou. Ik leer je hoe je al je papieren logisch kunt ordenen. Ook hoe je op een efficiënte manier met de binnenkomende post om kan gaan. Het bijhouden van je administratie wordt op deze manier een peuleschil!

Administratie

Stapels post blijven ongeopend liggen of je hebt nog vele te archiveren documenten. Het overzicht is weg. Een overvolle agenda, lange to do lijsten. Eigenlijk wil je alles wel op orde krijgen maar hoe? En wanneer? In dat geval help ik met sorteren, weggooien en het opzetten van een overzichtelijk systeem dat werkt voor jou. Ik leer je hoe je al je papieren logisch kunt ordenen. Ook hoe je op een efficiënte manier met de binnenkomende post om kan gaan. Het bijhouden van je administratie wordt op deze manier een peuleschil!

Verhuizen

Als jij of 1 van jouw familieleden gaat verhuizen komt daar stiekem veel bij kijken. Het inpakken van spullen kost veel tijd en je kan er tegenop zien. Waar begin je en wat gaat er mee? Het is nu een mooi moment om te kijken of je alles mee wil verhuizen. Wellicht ga je kleiner wonen? Ik kan je begeleiden met diverse taken die komen kijken bij een verhuizing.

Je kan denken aan:

Uitzoeken/sorteren
Wat gaat er mee?
Verhuischecklist samen nalopen
Verhuisberichten versturen
Dozen labelen
Samen spullen uitpakken en inruimen

Wat kost het je?

Een organizingstraject is geheel op maat gemaakt. De totaalprijs hangt af van de grootte en de aard van jouw hulpvraag.

Een kenningsmakingsgesprek is gratis en vrijblijvend. Na het gesprek maak ik een inschatting van de benodigde tijd en de daarbij horende kosten.

Wanneer je een PGB hebt met indicatie “individuele begeleiding” dan kan je deze gebruiken voor een opruimsessie met mij.

Ik hanteer de Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO)

Beroepscode

Flow in Organizing is als aspirant-lid aangesloten bij de Nederlandse beroepsvereniging van Professional Organizers en werkt volgens de beroepscode van de beroepsvereniging. Dit houdt in dat ik discreet, respectvol en zonder oordeel met mensen, situaties en spullen omga die op mijn pad komen. Het werken naar een oplossing is een doel.